poniedziałek, 7 stycznia 2013

Śmieci...

 [music]

Ile jeszcze mogę się łudzić?
Czekać na coś podobnego?
Ile jeszcze będę się trudzić,
szukając w Tobie kogoś innego?

Jakim cudem wciąż to robię?
Przecież wiem: to Ty, nie On.
Rozum niechaj w końcu powie,
Serce niech uciszy głos.

Zaplątana jestem w sieci,
pająk przywdział imię "wzrok".
Chaos myśli - pełno śmieci
znów owija mnie przedziwny mrok.

Ileż mogę szukać w oczach
charakteru, jaki znam?
Znów zanikam we własnych mrokach...
I (nie)pewność tylko mam...

2 komentarze:

  1. Ty pisałaś, tak? Muszę przyznać, że ten utwór jest dobry, nawet bardzo :) Ja tam nie umiem pisać wierszy. Nigdy nie mam pomysłu lub wszystko wychodzi takie sztywne. Lubię rymy, a właśnie je też często trudno mi znaleźć. U Ciebie, jednak wszystko jest na miejscu, a to ogromny plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja. Rzadko dodaję czyjeś utwory.
      Dziękuję ;)

      Usuń