piątek, 1 listopada 2013

Mogiła

{muzyka}

Patrzyłam na Ciebie
w smut­ku i z żalem
Wys­ta­wałam przy To­bie
roz­trzęsiona, z drżący­mi ra­miona­mi

Otu­lałam Cię wzro­kiem
z em­pa­tii wys­nutą tęsknotą
Ogar­niałam Cię myślą
gdy nie do­sięgałam Cię wzro­kiem...

Smut­na, sza­ra i w deszczu
lis­to­pado­wym chłodem ogar­nięta
Przyszli - poszli - i wrócą
za rok - świe­czka znów zgaśnięta...

Deszcz ob­mył mi twarz -
już nie wiem, czy płaczę, czy się cieszę
Mgła owinęła nas jak szal
La­tem opuściła nas pos­pie­sznie...

I gdy już byłaś brud­na
Za­nied­ba­na, nie­chciana, nie­chluj­na
Ob­myłam Cię moimi liśćmi
Ja - Brzo­za - bez­duszna
Brzo­za - nieludzka...

~ Ku czci wszystkich tych, o których zapomniano.

3 komentarze:

  1. Kurczę, to bardzo nastrojowy wiersz. Podoba mi się. Jest smutny, melancholijny... Ale jednocześnie piękny. Podoba mi się samo przesłanie.
    Pozdrawiam. (Sinusoida-Emocji)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Obiecuję sobie, że wejdę w najbliższym czasie na Twojego bloga, ale trochę czas mi nie pozwala -.-

      Usuń
  2. I tak niczego nowego nie było, aż do teraz, tak więc witam ponownie i zapraszam na rozdział drugi. :)

    OdpowiedzUsuń